Mommy_Bird siz önce güzellikle uyarın kv.nizi olmadı alın kucağından tersleyin, sustukça veya aman kırılmasınlar dedikçe abartıyorlar işi. kv kızım 3 aylıkken geldi, 1 hafta kadar kaldı ama bana 1 ömür gibi geldi. ne bulduysa kızımın ağzına soktu durdu, keşke sesimi yükseltseydim gerekirse o zaman diyorum. eşime bak uyar anneni dedikçe o bilir sen karışma deyip durdu. kp amcası var onlara gitmiştik daha sonra orada da marifet gibi anlattı, yenge ile amca hafiften de olsa kızdılar, verilmez süt çocuğu o daha diye. bi de bana suç attı Merve bir şey demedi diye, kendi anne babanı sen uyar, gelin bizi istemiyor derler diye düşünüp çekinir kız diye iyice kulağını çektiler. şimdi babasını uyarıyor, annesi yakınımızda değil, gelince ne olacak ne kadar akıllandı göreceğim. ama size tavsiyem gerekirse kötü olun benim gibi sonradan ah keşke demeyin, insanın sürekli aklına geliyor ve kendini suçluyor