Bugün 2. Ay aşımızı olduk. Aşıya gitmeden 1 gün önce bebeğimizi yıkamıştık. 3 gün yıkanmıyor bebek malum. 3 tane aşı yaptılar 2 bacak 1 koldan. Ateş ve huzursuzluk yapabilir eve gittiğinizde parolun şurubu yazmıştı ondan verin dedi,verdik. Umarım günümüz gecemiz rahat geçer ateşi çıkmaz🤲🏻❤️