Burcu15 Arkadaşlar biz bügün memlekete gidicez, 3 Aylik kızımı öğlen banyo yaptırcam . Akşam iftardan sonra yola cikicaz, hasta olur mu diye çok tedirgin oldum napsam kizlar bir fikir verin lütfen
Deletedmom025 Burcu15 bu dönemde biz kapının önüne bile cikmiyoruz siz memlekete gidiyorsunuz sizin oralards korona yokmu baci pes valla 👎
ftmftm Burcu15 canm banyo yaptırma gece soğuk olur yollar çok incede giydirme bazen havasz kalınca klşma açılıyo felan ben arka koltuğa reflü yatağnı koymuştm onda uyutmuştm
Deletedmom328 Burcu15 Bacım normalleşme yolunda normal hayata geri mi döndünüz hemen? Sizin cesaretinizden istiyorum tebrikler.
Denizeylem Yok canım neden hasta olsun nasıl alıştırırsan öyle gider zaten artık havalar düzeldi güzelcene kurula çok sıkı giydirme araba zaten sıcak oluyor oda yol boyunca araba sesinden mışıl mışıl uyur merak etme :)
asliadymn İftara daha çok var şuan yaptırırsanız bir sorun olacağını düşünmüyorum ☺️Yaptırdıktan hemen sonra çıkmak iyi olmaz
Burcu15 Deletedmom328 arkadaşlar hemen böyle yorumlar yazmak zorunda değilsiniz. Konuyu bilmeden yarğılıyorsunuz bizde daha normal hayata dönmedik biz 2 aydir dişariya cikmadik. Eşim göreve gidiyor ve bende 2 çocukla yanliz evde kalamıcam icin mecbur memlekete gitmek zorundayım!!
Deletedmom328 Burcu15 canım belirtseydin keşke aksama kadar 10 tane post okuyoruz misafir çağıran annesine giden suna buna giden 🤦♀️ Kafayı yiyorum böyle insanları gördükçe her gördüğüm postada elimde olmadan saydırıyorum 😏
Ozgeb Burcu15 banyo yaptırmayın net söylüyorum. Sabah banyo yaptırıp akşam çıkarmıştım 5 aylıktı bebeğim ve ilk hastalığını o zaman geçirmişti. O günden beri dışarı çıkacağımız hiçbir zaman banyo yaptırmadım