1mom1baby cnm eğer nama içiyosa biberonLa o içmeye dewam etsin çünki 1 yaşına kdr içmeLi formüL mamayı anne sütü yetersizse tabiki 🤗 ek gıdası normaL öğüne 7 aydan sonra tamamen oturuyo şimdiLerde tadımLık doyurmayacaktır zaten yoğurtLar doLapda bakteri üretmeye iLk günden başLarLar bu bakteriLer bizim içinde bebek içinde hem iyi hem kötü iki çeşit oLduğu için sen iki günde bir mayaLa iki gün içinde tükettir ilk gün zaten taze ikinci günde kaLanı yedir ertesi gün yine mayaLarsın zaten bi bardak iki güne yetecektir 🤗🤗