Merabalar
bugün kızım tam 6 ayını doldurdu.anne sütüyle besleniyor.
Ek gıdaya 2 hafta önce başladığımda yoğurt verdiğimde yüzü tamamen kızardı. Yoğurdu bırakıp havuç, tatlı patates ve yeşil kabak yedirdim 3gün kuralına göre. Ama kakasında kanlanma başladı. kakasının fotosunu doktora yolladığımızda daha sonra geçin ek gıdaya dedi. zaten doktora korkudan götürmedik bile.
ben şimdi tekrar ek gıdaya başlayacağım ama korkuyorum.
Bu şekilde Problemlerle karşılaşan oldu mu lütfen çok ihtiyacım var tecrübelerinize.
ve kavanoz mama verdiğinizde hazır mi alıyorsunuz?