rknrdvneyll hastaneden pusetiyle çıkartmamızı saymazsak 2 bck aylıktı ilk çıktığında.. Biraz geç dışarıya çıkartmayı tercih ettim bahar mevsimi sebebiyle polen döneminin geçmesini bekledim. İlk çıktığımızda burnumuzdan getirdi ve hiç sevmedi.
İkinci de yine ağladı ama ilki kadar değil.
Daha sonra alıştı ve çok sevdi. Onunla uyur oldu 🙈
Eğer ağlarsa pes etmeyin, ısrarla deneyin..