Mvern Bir şekilde gece uykusuna geçiyoruz ama burda okuyorum 3-4 hatta 5saat aralıksız uyuyan var biz düzenli 1.5saatte bir kalkıyoruz emzik alınca geri dönüyor uykuya bunun emmektem bir farkı yok nasıl kurtabilirim bu alışkanlıktan?6.5aylığız
Mvern Diana2306 Ne yapılabilir bulamadım. Emzirme aralığını açıyım dedim evet 4saate emiyoruz ama bu sefer de emzik istiyor😔Yine kalkıyoruz yani bundan kurtulan yok galiba
ertugrulbey19 6 aylık olduk 2.ayından beri akşam 8de yatar sabah 7 de kalkar. Sık uyanmalarimiz pek yok hatta ben alip emziriyorum uykusunda acikmistir diye icim rahat olmuyor. 🙄 Bence bebeğe göre değişiyor bazi bebekler uykuyu seviyor
Mvern ertugrulbey19 Kesinliklr katılıyorum buna uykusuna çok emek harcıyorum olmuyor saat başı kalkıp emzik veriyorum kurtarmak için çözümüm de yok😔Bazı annelet bu konuda şanslı
Filizak ertugrulbey19 ben de tam tersi allahım öyle bi özellik olsa oğluma alacam ya 😂😂 bitirdi beni yemin ederim