Kızlar kızım dört aylık üç kilo ikiyüz gram doğmuştu ama şuan 5 kilo 400 gram bu ay çok az almış anne sütüyle besleniyor mama verdim yemedi Aptamil evolvia Bebelac denedim yemedi doktor kaşık maması dene dedi bu ayda veren varmı habgisi iyi ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama çok üzülüyorum kızım çok ufak gözüküyor