Kızlar 2,5 aylık bebeğim var gece 1.30 gibi uykuya geçiyor ve sabaha kadar uyanmiyor ben alarm kurup emziriyorum ama o kesinlikle açım diye uyanıp ağlamıyor bazen alarm çalmıyor kızım da kalkmadigi için 5 saat falan emmemis oluyor ama uyanıp ağlamıyor sizce tok olduğu için mi ama kalkıp emzirince de emiyor bu gece bezini saat 2 de değiştirdim saat 9 da hiç islanmamisti normal mi