Kızlar bu ay adet olmadı nisan sonunda olmam gerekiyodu bekliyodm bu sabah ta afedersiniz iç camasırımı kirletcek şekilde kahveregi lekelenme oldu ufak halka şeklindede kan olmuş peceteye geldi o kan kırmızıydı az ama şimdi ise kahve akıntıdan başka hiçbişey gelmiyor sizce belirtimi bu eşimde yokki yarın akşam gelicek testte yapamam kızımda daha 8.5 aylık hayırlısı olsun içim içimi yiyor şuan