Gzlky dün yaptırdım ne ateş ne huysuzluk hiç birşey olmadı yapılırken 5 saniye ağladı o kadar. Sağlık ocağında yaptırdım bizden başka kimse yoktu hemşire kucağımda yaptı sonra çıktım direk. İçerde 1 dakika durmamışımdır 😊 giderken çok endişeliydim gerek yokmuş yaptırmasam 1 yaşına kadar sürekli içimde bir endişe olacaktı