Sezaryen ile doğum yapalı 2,5 ay oldu ve inanılmaz gazım var bitmiyor bitmiyor. Günlerce her öğün fasulye yemişim gibi karnım sürekli şiş, anne ve bebek gazmanlar olduk çok canım sıkılıyor. Gebelik öncesinden farklı bir şey tüketmiyorum, gaz yapan yiyecekleri paketli ürünleri zaten yemiyorum, her yemeğimde kimyon var vs her şeyi deniyorum ama neden böyle oldu anlayamıyorum başına gelen var mı?