Merhaba, dün doktorumuz alttan 2 dişimizinde birden geldiğini söyledi. Muhtemelen 1 hafta içinde patlar dedi. Dün hiç uyumadı çok huzursuzdu 😩 ne yapabiliriz uykuya dalamıyor ağlıyor gece saatlerce ağladı, babası da bende bir türlü sakinleştiremedik. Calpol verdim. Biraz sakinledi. Ama sabah 5ten beri uyumuyor, direniyor.. Dentinox diş jeli almıştım ama çok faydasını görmedim. Tetagil kullanan var mı? İşe yarıyor mu gerçekten 😔 uykusuzluktan bitmiş durumdayım 🤦🏻♀️