Merhaba kızlar. Bebegımın poposunda 3 gundur kırmuzı kırmızı sıvılce tarzı kızarıklıklar var. Islak mendıl kullanıyordum 2-3 gundur pamuk ve yag ile sildim acaba ondna mı oldu. Dün saglık ocagındaki doktorda ıslak mendılden olmustur dedi su ve pamukla sil dedi ve krem verdi. ama bgn iyice artmıs. Ayrıca kakasıda kokmaya basladı. Neden olur bu? Bu arada 34 gunluk bebebgım.