Merhaba
Bende bebeğime sudocrem kullanıyordum, pişik yaptı. Doktor pişik olmadan pişik kremi ile cildi kapattığımız için hava almadığını söyledi. Pişik olmadıkça pişik kremi kullanmıyorum. johnson’s baby Vazelin sürüyorum poposuna yumuşak olsun kaka yaparken acıtmasın diye bir daha hiç pişik olmadı. Poposunu havalandırmakta çok önemli. 3 saatte bir bez değiştiriyorum ve biraz poposunu havalandırıyorum. Islak kalmasın poposu dikkat edin. Bez de Prima premium care kullanıyordum şimdi aktif bebek kullanıyoruz.