Merhaba hanımlar…
dün kalça ultrasonu çektirdik. Malesef gelişim biraz yetersiz olduğu için freshka yastığı kullanmaya başladık.
Bebeğim hareket edemediği için o kadar ağlıyo ki içim parçalanıyor 😞
Aranızda kullanan var mı? Ne kadar sürede iyileşti? Emzirmek çok zor, kolay bi yöntem bulan var mı?
deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.