Kızlar merhabalar
bilmediklerimi buradan öğrendiğim o kadar çok konu var ki öncelikle herkeze teşekkür ederim bu konuda 🥰
gene merak edip öğrenmek istediğim bir konu daha var . 18 Mayıs da doğum iznim bitip işe başlamam gerekecek. Benim bu süre zarfındaki toplu maaşımı iş yerimi yoksa SGK mı ödeyecek. Şubattan beri maaş almadım.
Ama bu süt parası emzirme ödeneği gibi olan şeyleri aldım.