Yaklaşık 1 yıl önce evlendim. Ankarada yaşıyorduk kına gecemin olduğu gün doğuya tayinimiz çıktığını öğrendik ve sok olduk beklemiyorduk. Doğuya geldik 3 ay sonra hamile kaldim ve kaldiktan 3 ay sonra karnimda öldü kurtaj oldum en az 3 ay korunmalisin dediler işte araya virüs girdi eşim bekliyelim çocuk için dedi 5 ay oldu bu arada kurtaj olalı ve ankaraya gidip genetik testi yaptırıp öyle hamile kalmak istiyorum.Ama sürekli kafama takıyorum ya tekrar hamile kalamazsam diye bazen ağlıyorum bazen diyorum nasipse olur ama aklımdan hiç çıkmıyor olmuyor yani stres çok etkiledigini biliyorum ama aklından asla çıkmıyor bir kaç arkadaşım oldu burda onlarda hamile burası küçük yer karsilasinca felan işte aklıma kaybettiğim bebeğim geliyor işte haziranda doğum yapıcaktım onlar geliyor. Aklımdan çıkartamıyorum bir türlü. Burası çok küçük olduğu için virüsten öncede sonrada tek gittiğim yer market başka birseyi yok hep evdeyim temizlik film kitap felan okuyorum ama yine çıkmıyor silemiyorum aklımdan tavsiyeniz neler olur.