HaticeAk2 Merhaba Hanımlar🙏 3 ay 22 günlük bi oğlum henüz 300 lira olan doğum yardım param yatmadı e devletten giriş yapamıyorum. sizler ne zaman aldınız
Ecemtt HaticeAk2 basvuru yaptıktan sonra 3 ayı bulabiliyor en gec 3 bucuk ay sonra yatıyo daha geç yatanı görmedim😊
Ecemtt Fatmabrn sgk lıysanız süt parasına basvuruyorsunuz doğum iznine ayrılınca otomatik olmuştu benimki
Ecemtt Alparslanmervee doğum yardımı için gidip aile ve sosyal hizmetler bakanlığına basvurucaksınız 😊
Ecemtt HaticeAk2 daha yatmamış olabilir öyle yazıyor ama gidince yatmamış diyor bana şu tarhte yatcak senin demişti ptt ödeme aşamasında yazınca gitmiştim ben bakmaya