Oglumvebennnnnnn Ananemden öğrenmiştim komik mi gelir bilmiyorum ama, denemekten bir şey kaybedilmiyor.
Bir yere gittiğimiz de veya biri geldiğinde, yüzüne bakarak içimden “yüzüne işeyim” derim.
Evde her gün bakara yasin nebe açıyorum dinliyorum.Kendimizi okuyorum sürekli.Ayrıca her fırsatta eşime de nazar okutuyorum.Erkeğin okuması bi farklı oluyor, dedem de cok okurdu bizi.
Bu arada şekerli yemiyon süt olmaz diyen arkadaşa selam söyle.Süt şekerden olmuyor, su,uyku ve 2 hormondan (oksitosin - endorfin) oluyor 😂 Sen hiç takma.