Bebeğim 3,5 aylık doğduğunda maalesef doktoru dinleyerek mamaya başladım panikle. Şimdi doktorumuzu değiştirdik ve mamayı bırakmamızı istedi. Kilosu fazla emmesi yeterli olacak dedi. Aranızda mamayı birden bıraktıran var mı ? Kademeli bıraktırmak gerekir diye okuyorum internette fakat doktorum birşey olmayacağını söyledi. İçimi rahatlatacak birileri varsa çok sevinirim çünkü 2 gündür çişli bezlerimiz azaldı..