Janss VERA19 Don külot postunun altındaki muhabbetimiz çok güzel ilerliyor gerçekten ☺️☺️ Nasip olsun, küçük semaverler var Boztepe’de.. Bir de manzara 😇 Hoş sohbete hasret kaldık 🥀
Deletedmom331 balkabagianasi nişan düğün alışverişimi hep oradan yaptım aldığım her şey sütyenler dahil berbat.
Aurora0 balkabagianasi penti iyidir de beden sıkıntı çekiyorum ben üzerinize afiyet 44 beden olduğum için 😅😅