Eminapasali Selamlar bebegim 2 aylık ara ara uykusunda horluyor birde salya akıtıyor daha erken diye duydum salya için yardımcı olursanız çok mutlu olurum 🙏
Deletedmom278 Eminapasali Salya normal horlaması da aslında normal ama burun tıkanıklığı var mı ona bakın.
Areliko Eminapasali salyası uyurken mi akıyor ilk zamanlar horlama normal bizde öyleydik ağzı açık yattıgından oluyordu sonra düzeldi
Cerenaslan Horlama değil de salya olayı bizde de var bi kaç haftadır daha da arttı nedenini bilmiyorum burda bekleyeyim bendee biri bişey der belkii
Areliko Eminapasali O dönemde bebekler tükürüklerinin hepsini yutamadığı için salya olarak dısarı akıtıyorlar normal bi durum canım 🐥