3,5 yaşında ve 8 aylık kızılarım var.Büyük cadım evde saniye yerinde durmuyor artık arkadaşlarını sayıklamaktan bi hal oldu🥺 En çok onlara üzülüyorum kendimi geçtim.Yarın çıkacak mısınız? Nerelere gitmeli,yürüme mesafesinde uygun yer olmayanlar ne yapacak🤷♀️