Badeee Normal doğum yaptıktan 20gun sonra kanamam bıttı cok az geldı bıkac gun daha acık renklı. Sonra 50gün tekrar kanama basladı. 1hafta surdu. Şimdı lekelenme var yıne. Bu gelen mens(adet) kanaması mı yoksa yine lohusalıkla mı ilgili? var mı tecrubesı olan?
Kubrataptik Badeee canım benim doktorum iki ay bile lohusa kanamazı sürebilir dedi benim oyledi senin belliki kesilip devam etmiş 50den sonraki kanama regl olabilir tabi.
Badeee Kubrataptik yani bukadar kısa surede daha 2ay dolmadan regl olunabiliyor mu ondan emin olamadım