Öncelikle merhaba kızım 1 yasında çoklu gıda alerjisi var süt ürünleri et tavuk balık domates kuruyemıs kuzu eti dahi alerji yaptı alerji doktorumuz artık 1 yasına geldıgı için ve hersey alerji yaptıgı için emzırmeyi bırakmamı alerjik mamanın sütümden daha iyi gelicegını ve suanki beslenme düzenimizden onun içinde benım içinde daha iyi olucagını söyledi fakat cesaret edemıyorum bu durumu yasayan herhangi bi önerisi olan varmı