Cenikci Sevgili annelerrrr acil fikirlerinize ihtiyacım var.. 5 aylık oğlum var ek gıdaya başladım. Mama ve anne sütü ile geldim bu aya. Şimdi de sütüm azaldı.. Elektrikli makine almayı düşünüyorum sütüm artsın diye.. Emiş gücü fazla olsun istiyorum, çünkü el pompası dan hiç fayda görmedim.. Hangi markayı tavsiye edersiniz ? Şimdiden teşekkürler 😊
Gecesmom Cenikci birçok markayı denedim, kesinlikle avent 👍🏼 Acısız, çekişi kuvvetli, modları güzel, makina zahmetsiz
Kmrnatt Cenikci bende daha yeni kullanmaya başladım 😁 çok ayrıntılı bilmiyorum ama sağmaya başlarken makineyi açtığınız da masaj yapıyor göğsünüze süt akımını uyarıyor yani 3 kademesi var hafifden yükseğe doğru sağım esnasında sütünüzün gelmesi durursa tekrardan masaj tuşuyla uyarıyorsunuz ve süt gelmeye devam ediyor 4 tane kalem pille de çalışıyor yada prizle 😌
Kmrnatt Cenikci bazı makinalarda acı hissi verdiğini söyleyenler oluyor ben hiç böyle bir sıkıntı yaşamadım