gizemu benim kızım da 3 aylıktan beri öyle. Asmyi arayıp ebeye sordum. Gece gündüz ayrımını yaptıkları için gece uzun uykularında yapmazlarmış. Yani aslında yapmamaları iyi bişeymiş. Gece uykudan önce taktığım bez sabah boşboş oluyor hala 4 ay 10 günlük şu an. Yine de arayabilirseniz doktorunuza danışın ama bana bu şekilde söylemişti