Bebegin 5 aylik .Kizlar benim sutum aşırı fazlaydı yabi etrafimdakiler bu ne boyle biz hic boyle gotmedik diyorlardi saatte bir sagiyordum yeri geliyordu ama yinede ustum hepp sirilsiklam gogus pedimi sıklıkla degistigim halde. 4 ayima kadar hep cok fazlaydi ama su bir aydır azalmaya basladi fsrk ettim. Bir gogsum iyi ama bir gogsum az geliyordu sanki. Sagma makinasinda bakayim ne durumda sutum dedim ve o kadar az cikti ki sut ki suphelenmistim diye o gogsumu biraz vermedim dolsun diye sonra sagdim cok az geldi. Bu aralar asırı stresli bir hayatim var .. esimle aram acik ondan olabilir mi ne yapabilirim? Suyu da coook az tukwtiyorum onun etkisi de var midir.. onerilerinizi bekliyorum