Kizlar 2 aylık bebeğim var. Prima kullanıyorum pişik yok tahriş kızarıklık falanda yok ama bembeyazda değil altı. Sudocrem kullanıyorum pişik için. Böyle pembe gibi. Arkadaşımın 18 aylık bebeği onunkine baktımda bembeyaz altı. Acaba bezi mi değiştirsem