Annesirintugceuzun _sutepe34 İşsiz değil. Şöyle ki eşim avukat ve süreler durdurulduğu ve duruşmalar ertelendiği için gitmesine gerek yok. 🤷🏻♀️ Belediye de çalıştığı için de çok şükür maaşı yatıyor. Yoksa bitmiştik . 🤦🏻♀️
alyacinarmavi _sutepe34 bol bol oyun oynuyoruz valla evdeki 3 çocukla karantinanı idare etmeye çalışıyoruz resmen çok sıkıldılar ve bu yüzden kuduruyorlar.Çocuklarsan kalan vakitte pubg film kahve yemek derken geçiyor işte.🤷🏻♀️🤦🏻♀️