Ertus789 benim oğlumda hiç emeklemedi 14 aylık yürüdü 1 yaşında hem özele kendi doktorumuza hem de devlete götürmüştüm bi sürü test yaptılar normal çıktı doktorlar emekleyecek illa diye bir kural yok yürür dediler hatta kendi doktorumuz bi kaç hareket yaptırdı 14 te yürür dedi dediği gibi 14 e 1 hafta vardır yürüdü koltuğa tuttur sıralasın biraz uğraş onla canım ama bazı bebekler böyleler anladım artık herşeyi cani isteyince yapıyorlar yine de bi doktora danışmanda büyük fayda var