Anneler merhaba. 4 ay 10 günlük Kızımın gündüz uykuları çok iyi. Ortala 2 3 saatte bir 1-1,5 saat uyuyor. Ama sıkıntımız gece. Saat 8 9 da uykuya geçirmeye çalışıyorum asla geçmiyor. 12 1 gibi uykuya dalıyor sabah 7 de kalıyor emip 1 saat sonra tekrar uykuya dalıp 11 12ye kadar uyuyor. Sabahları uykuya devam ettirmemeyi denedim, kısa aralıklarla uyandırdım fakat bu sefer gece uykusuna geçmesi daha sıkıntılı oldu. Derin dalamadı, gece çok sık ve ağlayarak uyandı. Sabaha karşı daldı ve yine öğle saatlerine kadar uyudu. Uyku saatini erkene çekmek için herhangi bir tavsiyeniz var mı? Ne yapabilirim? Uyku rutinimiz var, odayı loş yapıp pijamalarını giydiriyorum, masaj yapıyorum vs. İnat edip 8 de başlayıp 12ye kadar uğraşıyorum ama bugüne kadar çok nadir erken uykuya daldı, onda da en fazla 1 saat sonra uyanıp yine 12 1i buldu uyuması. Annem bırak onun da düzeni o diyor ama uzmanlar gece uykusuna erken geçmesini öneriyor. Bir çareniz varsa yardımcı olur musunuz?