Hayırlı akşamlar hanımlar direk konuya gireyim 1 hafta sonra oğlum 8 aylık olacak son zamanlarda sürekli ağlayarak uyuyor ama öyle bi ağlama yok sanki işkence yapıyorlar tız bi sesle çığlık atmaya başladı dün gece sabaha kadar uyumadı uyutmadı bu arada alt 2 dişimiz çıktı üst 2 diş çıkacak Dr diş çıkarması zor olacak demişti ama bu kadar beklemiyordum bi yardım edin ne olur 😢😪