Haribo42 Kizlar ben bedenleri anlamiyorum ya 1 yas yaziyo 1 bucuk yaziyo ama 1 yaz 12.18 mi oluyo yoksa 9.12 mi yani bebegim 9.5 kilo erkek bebek su a! Tshirt alicam ama kac almam gerek
sapling Haribo42 bilmiyorum canım ama 9 12 olabilir. 12 18 bir buçuk olur çünkü. Bebeğiniz normalin üstünde ise büyük alın isterseniz gerçi kalıba göre değişir ama
Keremozaninannesi Haribo42 ebebeğin kalıplari biraz kucük 1 yas olur benim oğlumda gećen yıl 7 aylıkken yaza girdi 9 kilo üstundeydi 1 yaş aldım hep boyuda uzun olunca anca oldu
GizemElf Haribo42 12-18 1,5 yaş oluyor bebeğin kaç aylık e bebeğin ürünleri küçük oluyor yardımcı oluyum kızım 14 aylık 1 yaş giyiyor tam oluyor
Haribo42 sapling kaliplari genelde dar yaziyo anneler oranin 12.18 alsam daha kyi olur dimi yaz sonuna kdr giyer bari
Haribo42 Keremozaninannesi yaz sonuna kdr eahat rahat giydimii oglumda boylu 12.18 daha iyi olmazmi cok fark yoktur sanki
Haribo42 GizemElf 8 aylikk su an tam 9.kilo 70 gram civari 10 yani su an 9.12 ay giyiniyor ve dar olmaya basliyorlar
Keremozaninannesi Haribo42 lcwdan 12-18aldım ebebekten 1 yas aldım canım oldu yaz sonuna kadar hatta bu yil boyu okadar uzamasina ragmen giydiriyorum o bir yaş tshirtlerini
Kdrsmsgkcbs Haribo42 e bebekte Farklı markalar var Aziz bebe ürünleri tam oluyor ama hello baby küçük olabiliyor
Susamm Haribo42 valla benin oğlum 9 aylık kilosundan dolayı 2 yaş giydiriyorum. Kalıplar genelde dar oluyor
Eminos Haribo42 var canim hello baby penye tulum almistim 2 yas aldim bebegim 13 aylik 2 tulum almistim pijama niyetine biri iyi oluyor biri bol geldi uzun geldi onu giyemiyor
Susamm Haribo42 işte o yüzden hiç internetten alisveris yapmıyorum. Gidip k3ndim bakiyorum ölçüp biçip aliyorum
Fasulyeninannesi Haribo42 bende tam bilmiyorum ama oğluma hep büyük aldım bazı markalar tam olurken bazıları küçük geliyor 7 aylık 9 aylık giysi aldım bir kısmı tam oldu bir kısmı küçük giysilerin markalarina göre kalıpları farklı yorumlara bakarak alın mutlaka
Tubavttr Haribo42 canım oğlum 5 aylık 9 kilo 9 aylık kıyafetler alıyorum şuan tam oluyo Bi kaç ay sonra napıcam, bilmiyorum bende muzdaribim bu konudan 1 yaş alsam çok büyük gibi ama değilde niye standart Bi kalıpta yapmazlar ki
Haribo42 Tubavttr dimi her marka cokk farklii.. lcw hm zara hepsi farkliii sinir oluyorjm santimine gore yapsalar hep hm o yuzden seviyorum
Karsimasaldakikiz Haribo42 benim kız 8 kilo ben 9-12 ay aldım ideal oldu. Kalıp biraz küçük oluyor hellobaby ürünlerinde falan.