Selinsu Karsimizda buyuk park var 3 aylik bebe zaten parktan oyuncaktan ne anlar bebek arabasiyla ağaçlık alanda yürüyüş yapariz diyorum siz napicaksiniz
Yigitahmedim Selinsu ben biraz sokakta dolastircam ama çok insan var diye korkuyorum ya offf deli gibi sokakta geziyor millet çoluk çocuk sinirimden bağırasın geliyor balkonda girin lan evinize diye vallahi yarın da bi kaygıyla biraz çıkarir erkenden eve gelirim hemen ama parka falan asla gitmem
Kdrsmsgkcbs Selinsu çıkacağız çok bunaldık park konusunda kararsızım ama kesin çıkacağız buna ihtiyacı var bebeklerin
Mom107 Selinsu parklar yasak zaten yürüyüş yapılabiliyor sadece arabası ile dolaştıracağım sonra biraz yürüteceğim insanların az olduğu alanlarda muhtemelen yeşillik ağaçlık yerler gibi parklara hiç gitmesin kimse
_sutepe34 Ben henüz kararsızım bu gün doktor kontrolünden geldik çok şükür önemli bişwy yok evin balkonuna çıkarı
Selinsu _sutepe34 biz daha kontrole gitmedik hastane saglik ocagi tehlikeli diye 2. Ayda asiyi olduk rotayi bile evde yaptim
Selinsu Yigitahmedim kimselerin olmadigi alanda dolasiriz diyorum bende yazik cocuk dogdugundan beri güneş gormedi
Yigitahmedim Selinsu bende öyle diyorum ama kimsenin olmadığı alan bulamıyorum ki sokağa bakınca hatta az insan olsa dua etcem millet delirmiş gibi sokakta çoluk çocuk kimse evinde durmuyor herkes cocugununsokaga salıyor oynamaya kadınlar yan yana oturmuş sanki herşey normalmiş gibi muhabbet ediyor şaka gibi ya çok kararsizim bu yüzden bi yandan yavrum 2 aydır sokak yüzü görmüyor çıkarayım diyorum diğer yandan insanların hiçbirşey yokmuş gibi kiç kiça sokaklarda gezmeleri Allah yardim etsin bizim gibilere
zeynepalp Oğlum 9 aylık parktan sokaktan pek anlamaz zaten hiç tanışamadı ama kızım çok bunaldı anaokuluna gidiyordu bide birden boşluğa düştü, onun için çıkacağız🦋
Selinsu zeynepalp gecen gun yaslilara izin olduğunda bizim mahalledeki 2 büyük parkta acikti herkes oraya dolusmustu zaten yine açık olur diye düşünüyorum
Mislimelek zeynepalp ben Samsun atakumdayım belediye bugün bütün atakumdaki parkları ilaçladı dezenfekte etti çocuklar için.yani park yasak değil. Haaa ben yinede parka götürmeyi düşünmüyorum ana baba günü olur orası sahilde açık alanda biraz dolaşır döneriz inşallah
_sutepe34 Selinsu Ben götürdüm maskeyi eldiveni takıp hijyen sprey 1 ay sonra yine rutin kontrolleri için korkmuyor değilim ama ne yapayım
Selinsu Mom107 yaslilara izin oldugu gun bizim parki actilar oyun oynamak icin degil tabide agaclik alanda hava almak icin yine acarlar diye düşünüyorum cunku burda baska agaclik yer yok
Selinsu _sutepe34 bilmem boyunu kilosunu bas çevresini ben ölçtüm baskada bisey yapmadik. 4.ayda asi icin gotururum anca
Selinsu esraeylul34 insanlarin olmadigi yada cok az olduğu alanlarda gezilebilir bence patlıcaz cunku
esraeylul34 Selinsu yani oralar olabilir ama mümkünse kimse olmasin ya bu de genişiniz de kucuk benimki de 2 bucuk aylik