eceozdemir1811 Anneler bebekliğinde de vardı ama son 2 haftadır aşırı bir gazliyiz gündüz yok ama gece yatmıyor sancidan gazi var belli ne zmn geçecek siz yasadinizmi uykular kabus oldu çocuğum aşırı ağlıyor gazdan
Kbrayaman eceozdemir1811 gaz olduğuna emin misin benim oğlumda gece full uyurdu sonra sürekli uyanmaya başladı huzursuzdu bu hafta da dişi patladı sıkıntısı ondanmış meğer
eceozdemir1811 Senasmyye evet az az ama zeytinyağı katıyorum içinede kabızlık maması bile yaptım kurukaysili ama fayda etmio gündüz yok gece baslio
Senasmyye eceozdemir1811 doktorum gaz olmaması için yemeklerşne kimyon ekle demişti bir dene istersen faydasını görürsün inşallah
eceozdemir1811 Inanın onuda yapıyorum gece yatarken kimyon çayından bile veriyorum ama yok doktora bir goturecegim