DenizhanKumsal Kızlar merhaba benim 2 yasında oglum var sürekli basını yukarı kaldırıp ıhhh ıhhh diyor bu arada konusmasıda gayet iyidir. Neyse neden boyle yapıyor alışkanlıkmı yoksa farklı bişeymi acaba yaşayan varmı 😪😪😪😪