Merhaba guzel anneler
Kizim bu gece itibariyle tamı tamına 6 aylik oldu..Uykuya meme emerek geçiyor yaklaşık 3 4 aydir çünkü biraz iri bir bebek olduğu icin kucakta sallayarak uyutmak bana cok zor gelmeye başladı…dogdugu gunden beri geceleri deliksiz uyuyan kizim 1 aydir bir kac defa da olsa uyanmaya basladi …ama geceleri emzirmeden sallayarak uykuya geri dondurmeye çalışıyorum ayni zaman da 2 disimiz cıktı 3.su patlamak uzere …genel olarak dislerden dolayı ates veya huzursuzluk yaşamadık….aranizda bebegini aylardır memede uyutup gece guzel uyuyan bebeleri olan var mi ?çünkü acaba uyanmalari memede uyuma aliskanligindan mi kaynaklı acaba diye düşünüyorum…heryerde memede yyutmayin yazıyorlar da …