Birsenk12 büyük ihtimalle öyle aynı sorun kuzenimin bebeğindede oluyo ordan biliyorum,kısmen benim kızımdada vardı. Aşağıda bi arkadaş 40ı çıkınca kimyon çayından bebeğinizede vermenizi önermiş( tamamen yararı olsun diye biliyorum) ama sadece anne sütü alan bebeklere başka hiçbir şey verilmemeli bunun üzerinde çok fazla duruluyor bende bu kanıdayım tabi yine siz bilirsiniz 🙏🏻 kendiniz gaz yapan şeylerden olabildiğince uzak durun, anason demleyip için, tane kimyon demleyip için ve yediğiniz herseye kimyon katın ancak şunu da bi yandan unutmayın siz ne yerseniz yiyin ve ya neyden kaçınırsanız kaçının bebeğiniz gazlı olacaksa olacak ve o gaz büyüdükçe geçecek (tecrübeyle sabit), ama siz tabiki yinede elinizden geleni yapın 🙏🏻