Dezemet çok kolay canım ağızdan vermen gerektiği için ben kusma olmasın diye emzirdikten yarım saat sonra yaptım.Hepsini bi anda agzına boşaltmadım azar azar sıktım yuttugundan emin oldukça verdim zaten ml olarakta kucuk oldugu icin iki uc sıkmada bitti kaldırmadım hic gene yarim saat sonra emzirdim biraz sukur kusmada olmadı :) rahatlikla yapabilirsin canım