2018istanbul Biraz bezelye aldık bugün dondurucuya koymak için bugün ayıklayıp koymam mı gerekir yarın koysam olur mu bir de ayıkladıktan sonra tıkayıp mı posetlencek yoksa direk yıkamadan mı internette haşlayıp koyan var yıkayıp koyan yıkamadan koyan hangisi doğru 🤷♀️
Nurhanalp 2018istanbul canım ben yıkamadan ayıklayıp koyuyorum sonra cıkarıp haslıyorum ole yemek yapıyorum
GUBILIK 2018istanbul karbonatli suda bekletiyorum. Yikiyorum. Kurumaya birakiyorum. Sonra posetliyorum cigden. Haslayip koyan da var
Yigitkomuz_ 2018istanbul bende bu sene koymayı dusunuyrm cnm hic kymadm hazr dondurulmuş aliyodm marketten güzel oluyo çiğ olarak bende çiğ koycm galiba
Emin_e Cig olarak koyarim hep yikamam, kullanacagimda yıkarım.. yarin da ayiklasaniz olur bir gecede bir sey olmaz p
yasemnugr06 2018istanbul çiğ koymak hiç doğru değil Zararlı diye biliyorum o nedenle yıla güzelce sonra kaynar suya at bi karıştır çıkar soğut at dolaba
MrsG 2018istanbul ben her sene çiğ olarak koyuyorum. Yıkıyorum güzelce kurutup hazır halde atıyorum. İyice kuruymazsan karlanıyor. O yüzden iyi kuruması şart 👍🏼
yasemnugr06 queenMother canım tabi gözle görülür bir zararını bilmiyorum gıda uzmanlarından duymuştum öyle biliyorum bende eskiden öyle koyardım şimdi hiç çiğ koymuyorum 🤷🏻♀️ Bakteri üretiyormuş falan diye duymuştum bi internetten bak istersen yoksa çiğ koymak benimde işime geliyordu özellikle bezelye 😊😊😊🌸🌸🌸
hilaliii 2018istanbul annem yıkasın suyunu iyice süzdürsün koysun ama isterse pilava falan hemen hazır koymak istiyorsa rahatlık açısından haşlayıp da koyabilir her ikiside olur dedi
Gnnr Bezelyeyi kaynar suda birkaç dakika direk kaynar suda haşlamalı ve sonrasında soğuk suyla şoklamalısınız, içindeki enzimleri inaktive etmiş ve bozulmasını besin değerlerini kaybetmesini önlemiş olursunuz.
Yigitkomuz_ Gnnr yeşil taze fasulyeyi bende böyle koyuyrm gerçekten çok güzel oluyo iyi fikir verdn cnm bende öyle ypcm peki zamanimi smdi bezelye koymanin bende ilk defa koycm dondurucuya
queenMother yasemnugr06 ilk defa duyuyorum ya ben biberi filanda çiğ koyuyorum bi zarar olmaz inş yoksa çoklu üşenirim yapmaya😂
yasemnugr06 queenMother walla canım ne yalan söyleyeyim biberi haşlayamayacağıma göre çiğ koyuyorum ama böyle besinleri kesinlikle çiğ atmıyorum Allah’a emanetiz 😂🥰🍀
Gnnr Yigitkomuz_ Bezelyenin tam zamanı, ben Gıda Mühendisi yim dondurulmuş ürünler fabrikasında da tüm sebzeler böyle işleniyor genelde 😊
Yigitkomuz_ Gnnr çok saol cnm bende koyiyim ozMn vakti geçmeden hazir dondurulmuş bezelye aldım 2 kre çok sevdim normalde sevmezdm geçen dondurulmuş yoktu konserve aldm hic güzel olmasi kendim yapıp koycm artık çocuğumda yer kışın güzel güzel