Yavuzalii ben bardak koymadım cıs yaptıkca yakıp acıyordu. 1 numara buyuk bez kullandım genıs pıjama yada altı bos bıraktım 5.5 saatte bır fıtılı kullandım 2 gun ve kremı pıpısının etrafına bolca sıktım her alt acmada elımı degdırmeden zaten 5 gunde krem bıttı. Korkma bol bol sık ınsallah cbuk atlatırsınız ıkı uc gun sonra gecıyor