Yasemin389 reflusu olabilir canim,benim bebegimde de reflu var dogdugundan beri kusuyor reflu yatagi tavsiye ederim azda olsa faydasi oluyor,onun disinda 2 saatte bir emzirin bide gazli bir bebekse 10 dk emzirin gazini alin tekrar devam edin emzirirken dik sekilde emzirin ve yatirirken yan sekilde dik yatirmaya bakin insallah faydasi olur refluye 1,5 yasindan once bisey yapamiyor doktorlar cunku