Kızlar merhaba bebegm 2 aylık gecen ay kalca ultrasonunda kalca geriliği oldugu tespit edildi doktorumuz gecer bidahaki aya gerek yok dedi bu ay gecmediğini gördül ve çift beze basladık doktor öenmli bisey değil bıdahakı aya gecer dedi yıne baska bi doktora götürdk oda ortopediye göstermmz gerektiğini daha ıyı olacagnı söledi ama ben cok korkuyorum bi cocuk ortopedisine götürmek istiyorum basına gelen iyi doktor tavsiye edecek olan varmı