Deletedmom280 sizinle dertlerimiz hep bir😄 oğlumun ilk çıkan 4 dişi sarardı üzerinde plaklar oluştu ve temizlemeye çalışırken kırıldı elimde kaldı yarısı ve çok sert davranmamıştım. Çocuk diş doktoruna götürdük ve dişleri çok kötü durumda ufalanmaya başlamış dedi. Diş fırçası ve macun önerdi. 15.aydan itibaren fırçalamayı başladık öncesinde bezle ya da parmak diş fırçası ile fırçalıyordum ama çok zorluyordu hala da zorluyor babasıyla güç bela fırçalıyoruz. Doktor kurtarabilirsek ne mutlu diyor ama düzelme filan yok git gide eriyor dişleri. Sanırım kullandığım demir ilacı yaptı çift doz kullnamıştık biz. Sonradan çıkan dişleri temiz mesela. Umarım birkaç yıla dökülmez dişleri daha çok küçük 😔