Vesiley bizim hemşiremiz aşıdan sonra çocuk huzursuz olursa aşı yerleri sızlıyordur demişti. Temizleme pamuğuna kolonya döküp aşılı bacağına tutun 10 dk kadar o zaman rahatlar demişti. Yaptım ve çok işe yaradı. Çocuğum çok rahatladı. Üç dört tane temizleme pamuğunu kolonyalayıp çocuğun baldırlarını sarmıştım. İstersen bir dene.