Gümüş kapakları göğüs sızım için takmıştım ama kolostrum sütümü akıtıyordu. O sebeple devamlı takmayı kestim. Güzel bir ürün ama bir süre sonra gerek kalmıyor. Krem de aldım birkaç kere sürdüm güzel. Ama tavsiyem göğsünüzü emmeye alıştırın çok fazla hassas davranırsanız o acıyı hep çekersiniz biraz acıyor sonra alışıyor sıkın dişinizi ❤️