Yalova’da yaşıyorum Atakent hastanesine gidiyorum 2 aydır virüs sebebiyle Nevşehir’de ailemin yanında kalmıştım persembe döneceğim .Bebeğimde kalça cıkıklığı var bir aydır çift bezle biraz düzeldi ama hala sol kalça 58 de kaldı bu üç şehirde ismi duyulmuş iyi bir ortopedi doktoru var mı önerebileceğiniz? Ama lütfen özel hastane olsun devleti tercih etmiyorum .