tnaa2201
Almanyada yaşıyorum ve burada doktor arada bir sene olması gerekiyor ikincisi normal olabilmesi için dedi. Oğlum 10,5 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Şuan 25 haftalık hamileyim ve doktor normal doğum için şimdilik engel olmadığını söyledi dikişler güzel iyileştiği için.😊